Saturday 3 December 2011

b0san mElanda ! ! !

Assalammualaikum . . .

bHee. . .setelah penat berusaha mencari akhirnya dapat jugak !
syukur ! . .nasib baik la genk ku c Rahmat . .maw temankan aku la kunuk . . . 
tapi best la jugak. . .sampai baguling d dapan TV mencari
o0wh...hehe~
apa-apa pun. . .best bha sambil sempat lapar pasal nampak rancangan
memasak tengah malam buta nhe [I mean pagi buta]~
terpaksa la bantai aiskrim yang saya cadangkan nak makan esok. . .
aish,tapi besok aku maw buat apa lagi ?
matik kebosanan tauk aku di sini. . .
kalau bukan Fbee mesti blog. . .
kalau bukan blog mesti YM [ c Rahmat sak nhe yg sabar layan ak di sini ]
bHee. . .b0san nya jugak. . .
okey la , sebelum saya merapu banyak lagi. . .
bagus saya hentikan tangan saya menaip. . .heheeh~


Smile ! while you reading this . . .

No comments:

Post a Comment