Saturday 21 January 2012

i dont knw what to do ? ?

saLam , annyeong !
hello , actually saya mahu update blog ni lama sudah . . .
but , everytime nak update tu , idea tetiba terbang entah ke mana . . .
*speechlessssssss . . . . . :/


hahahaha ~ sepanjang sekolah ni ,this was my first time update ni blog 
sepanjang sesi 2012  . . .
lamakan ? hehehehe~



AAAAAAAAAAAA ........ my future husband . . . 
<3 <3 <3 . . . rindu tersangat-sangat dengan dia ni ! ! ! ! !
*apa saya merepek ni ?
satu soalan yang masih berlegar dalam fikiran saya ni lagi ...... ~sejak bila saya 
ni boleh minat KOREA ni ????~
the answer is .... ~saya sendiri pun tak tahu~ *ngee


AAAAAAA [shout] ..........
I wish that girl was me !!!!!!
how lucky she is ? ? ?tersangat-sangat jealous ! !
:/  .......

okey ... stop sampai di sini .... nanti banyak lagi saya merepek .....
hehehehe ~ apa-apapun , KANG MIN HYUK IS MINE ! ! !
*okey , saya mula merepek dah ! :3 ....

                                                                                                                        ~ bye-bye ~

<3 Sarang Hae <3

No comments:

Post a Comment