Tuesday 24 January 2012

U bikin PANAS sama GUE la ! ! ! !

   saLam , annyeong !
                                 

kamu tahu tak , kalau orang tu tak suka K-POP tue just sit & shut up ....
jgn la nak kempen satu dunia .... saya tahu akhlak kamu tersangat 'baik' . . . tapi
tak guna kalau solat tapi fikiran melayang-layang ...
mahu bagi hadis dengan orang kau pi hadis dulu diri mu yang sangat BAIK tu !!!
jangan la kan terip terlalu baik ... dalam sekolah saja baik ,
tapi di luar macam syaitan ...
'kau' lagi satu ni , saya tahu kau perpis sana ... agak-agak juga la ya ,
di mana kau mahu bagi nasihat orang ... 
apa-apa pun , aku appriciate sangat hadis-hadis kamu yang kamu bagi tu ...
Gomawo ! :3

p/s : to readers .... sorry kalau ada terkasar sedikit bahasa . . . *banyak tu bukan sikit * :D
saya mintak maaf banyak-2 ... saya tersangat marah ketika menulis blog ini .
mianneyo ...


Meanneyo & Sarang Hae

1 comment:

  1. Aku sambung ... *Aku tahulah kita tidak boleh paksa minat orang macam dia tak minat kpop, masalah nya cara dia cakap tu betul-betul straight to the point muka kita, sebab kononnya kita lupa daratan and pilihan untuk kpop dan kawan, aku pilih kpop because diorang 110% no more my friend. The way their talk. HAHA. Cara dia minta maaf pun sangat sweet. Ok, pi mati :) Kbai.*

    ReplyDelete