Saturday 5 May 2012

aHa ......

   salam , Anyeong !


K. blog saya dah lama tak terusik. and, banyak perkara saya 
nak cakap .... ngee~ buat masa sekarang,
saya sedang menduduki peperiksaan *sempat posting lagi* ,
and, everything will change if I failed this semester !!
noooo ..... I don't want that !!!
AAAAA~ getting sick think 'bout that !!!
I HATE EXAM !!!! ;')
hisy, apa saya merapu ni! dah dah....
saya nak isytiharkan ! pangkat AUNTY untuk saya dan ahli keluarga
yang terdekat serta terjauh sudah di umumkan dgn
selamat dan syukur....
AAAA~ gembira giler dpt anak buah... baby boy....
syukur, semuanya selamat ! dan kami sekeluarga sangat la gembira !
hehe~ K. sampai sini je.. bubye

p/s : ayat aku skema sangat la.... baru hbis exam paper B.M .... :D

SarangHae \babyVogue/




No comments:

Post a Comment